آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»نساجی»پتو مینک طرح قالیچه شکوفه
پتو مینک طرح قالیچه شکوفه-pic1

پتو مینک طرح قالیچه شکوفه

شرکت تولیدی پتو شکوفه، صاحب نام بعنوان پرتیراژترین، با کیفیت ترین و ارزانترین تولید کننده پتوی سربازی و خانگی در سطح ایران می باشد.
و اکنون جدیدترین محصول مینک خود - طرح قالیچه - را عرضه می نماید. پتو مینک طرح قالیچه شکوفه قابل عرضه در رنگ های متنوع و در سایز های یک نفره و دو نفره تهیه شده از بهترین و درجه یک ترین نخ و الیاف، بسیار زیبا، شکیل، لطیف و با کیفیت، مناسب هدیه، جهیزیه، خانگی و سازمان های ویژه با قیمتی مناسب مورد پسند مشتریان با سلیقه
پتوی شکوفه، تولید کننده و عرضه کننده پتو سربازی،نظامی،امدادی و بیمارستانی به رنگهای طوسی ،شتری ( گردویی ) ، سبز و ...... ،همچنین سایر انواع پتو شامل نمدی (طرح دار و ساده ) ، مینک (طرح دار و ساده) ، سیلک یا راشل ( نسل قدیم راشل و نسل جدید موسوم به پتو ژله ای ) و تشک مسافرتی ، بالش ،حصیر پلاستیکی یا زیر انداز ،چفیه سربازی و چادرهای امدادی مورد نیاز سازمان ها ، ارگان ها ،کسبه و مشاغل مرتبط با صنعت نساجی میباشد . این کارخانه بهره گیری و الهام از جدیدترین الگو های تکنولوژی نساجی روز دنیا در ماشین آلات و در طرح های محصولات را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و هدف همکاری هر چه بیشتر با یکی از معروفترین ،با کیفیت ترین،جذاب ترین و صاحب نام ترین برند های پتو دنیا (کمپانی سیسلی) در تامین مواد اولیه و محصولات (انواع پتو ) از مهمترین اهداف پتوی شکوفه بوده و خواهد بود.مجموعه شکوفه در هر یک از جنبه های کسب و کار ،نهایت تلاش خود را مصروف ارایه برترین خدمات و کسب رضایتمندی کامل مشتریان خود مینماید .


آگهی دهنده: پتوی شکوفه
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - نساجی در اصفهان
آدرس: اصفهان، منطقه صنعتی مورچه خورت
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۲/۱۸
بازدید: 635 بار
ایمیل: